۱۳۸۷ تیر ۱۹, چهارشنبه

شهر ارواح (بامیان) مارکیت سازی می گردد


صدای اعلان و توجه توجه رااز بازار بامیان می شنیدم خوب پکه های گوشم را گرفتم بطرف اعلان متوجه شدم که می گویند( توجه ! توجه! کسانیکه قبلاً در ریاست شاروالی فورمه های استحقاق شانرا خانه پری کرده است می تواند برای داوطلبی و مزایده در ساعت 9 قبل از ظهر در ریاست شاروالی بامیان تشریف آورده فورمه های مزایده را اخذ نمایند.) اول روز امتحان داشتم رفتم دانشگاه برگشتم که در پیش روی ریاست شاروالی بامیان بسیاری از مردم منتظر است و از من می پرسند انجنیر صاحب ندیدی که برنده شده است. من هیچ چیزی نمی دانستم رفتن داخل شاروالی دیدم هئیتات بسیار بلند پایه از ادارات زیربط آمده و پروسه مزایده همچنان جریان دارد بسیار به خوبی پیش می رفت بهمن خان ازریاست امنیت ملی وسید عوض درویش از ریاست زراعت و دو یا سه نفر از ریاست های دیگر جز هیئت بود. بعد از مدتی دیدم مردم هجوم می یاورد طرف در وازه شاروالی وبرای دیگری تبریک می گوید من فقط شنیدم که به یاوری یکه اولنگ , مسلم حیدراباد و داود کربلای یکه اولنگ دیدم تبریک می گفت. جالب اینجا بود که با این همه کاررسمی و قانونی چند نفر از شرکت کننده ها می گفت هیئت ها به اساس قومی و خویشی این کار را کرده است. نمی دانم چرا؟ پرسیدم اینهای که برنده شده کی ها است و به هیئت ها چه ارتباط دارد. یکی ستار خان شهیدانی به شاروال کمی رابطه دارد, و هم کسی بنام سید طاهربرنده شده است که با رئیس شهدا کمی رابطه کاکا و پسر برادر دارد. خدا میداند! مجموعاً شش مارکیت یک و دو وسه منزله برای مردم بامیان در دشت عیسی خان شهر جدبد بامیان توزیع گردید خوشحال شدم واگرنه بامیان شهر ارواح است. عکس را ببنید.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

برادر محترم ورسی صاحب سلام و احترام تقدیم حضور تان باشد. تشکر از ایجاد وبلاک شما در بامیان جای یک چنین نشریه دیجیتالی کم بود بعدا هر وقت می بینم. و از وبلاک شما خواهم سرزد.

ناشناس گفت...

hi warasi jan
i am from waras 2
if its possibe have a look to my weblog
www.bamianbastan.blogspot.com
i enjoyed from ur weblog
try to make it better day by day
good luck
bakhshi